Internet Retailing και e Delivery Expo, Birmingham 25-26 Μαρτίου 2015
Τα Social Μedia απολαμβάνουν την αναγέννηση του Retail. Μπορεί οι πελάτες να απέρριψαν την  ερμηνεία του s-Commerce όταν επέλεξαν να μην αγοράζουν απευθείας από τα καταστήματα του Facebook, αλλά σήμερα οι λιανοπωλητές βρίσκουν νέους και πιο δημιουργικούς τρόπους για να εκμεταλλευτούν τη εκπληκτική δύναμη των Social Μedia.
  
Το εύρος των επενδύσεων στα Social Μedia δείχνει ακριβώς πόσο σημαντικά είναι το Facebook, το Twitter κτλ. Η έρευνα Forrester δείχνει ότι οι έμποροι θα ξοδέψουν € 4.3 δις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι το 2019, αντί των €2.1 δις αυτό το έτος, με ένα σύνθετο ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης ύψους 10.5%.
 
Η  Western European Social Media Marketing Forecast για το 2014 έως το 2019 υποδηλώνει ότι σε αυτά τα πέντε χρόνια το 82% των δαπανών διαφήμισης θα αφορά το mobile advertising. Η μελέτη λέει ότι το Facebook δεσπόζει στις κοινωνικές συνήθειες των Ευρωπαίων καταναλωτών, με το 60% των ενηλίκων σε απευθείας σύνδεση, στις επτά κορυφαίες ευρωπαϊκές οικονομίες, ενώ το 14% επισκέπτεται το Twitter.
 
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το social commerce και το πολύ-καναλικό λιανεμπόριο, κράτησε θέση στο InternetRetailingExpo και eDeliveryExpo που θα λάβουν χώρα στις 25 και 26 Μαρτίου 2015 στον Birmingham της Αγγλίας. 
 
 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε τα νέα μας στο e-mail σας


toplink